klachtenbeleid

Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over ons klachtenbeleid. Ambiq geeft antwoord.



Met wie kan je over een klacht praten?
Als iemand niet tevreden is, dan horen we dat graag. Het maakt niet uit over welk onderwerp het gaat. Praat eerst eens met jouw hulpverlener(s). Misschien komen jullie er samen uit. Of ga naar onze vertrouwenspersoon voor cliënten: Francis Jansink. Bel of app haar op 06 – 1410 5766 of neem contact op via de website.

Wie helpt een cliënt die een klacht wil indienen?
Daar hebben we een vertrouwenspersoon voor: Francis Jansink. Zij is er voor cliënten. Ze geeft antwoord op vragen en kan helpen met het indienen van een klacht. Bel of app Francis Jansink op 06 – 1410 5766 of neem contact op via de website.

Wat is de klachtenregeling van Ambiq?

We hebben een klachtenregeling gemaakt samen met: Aveleijn, De Twentse Zorgcentra en Dagbehandeling BrumBrum. Die regeling staat hier

  • “Ik ben geslaagd als gezinshuisouder als ze me een klootzak noemen”