klachtenbeleid

Enkele veel gestelde vragen over ons klachtenbeleid. Ambiq geeft antwoord.
 

Met wie kunnen cliënten over een klacht praten?

Als iemand niet tevreden is, dan horen we dat graag. Het maakt niet uit over welk onderwerp het gaat. Praat als cliënt eerst eens met de hulpverlener(s). Misschien komen jullie er samen uit. Of ga naar onze vertrouwenspersoon voor cliënten: Francis Jansink. Bel of app haar op 06 – 1410 5766 of neem contact op via de website.
 

Wie helpt een cliënt die een klacht wil indienen?

Daar hebben we een vertrouwenspersoon voor: Francis Jansink. Zij is er voor cliënten. Ze geeft antwoord op vragen en kan helpen met het indienen van een klacht. Bel of app Francis Jansink op 06 – 1410 5766 of neem contact op via de website.
 

Wat is de klachtenregeling van Ambiq?

We hebben een klachtenregeling gemaakt samen met: Aveleijn SDT, De Twentse Zorgcentra en Dagbehandeling BrumBrum. Die regeling staat hier
  • Kinderen met ADHD hebben het moeilijk 's ochtends

  • ​Volwassenenzorg binnen Ambiq: gericht op begeleiding en wonen

  • Goede Smaaq: Ruimte, rust en hartelijkheid