klachtenbeleid

Enkele veel gestelde vragen over het klachtenbeleid bij Ambiq.
Ambiq geeft antwoord.
 

Wat doe je als je een klacht hebt?

Ben je niet tevreden over de manier waarop we met je omgaan? Dan is het goed om daarover te praten. Vaak gaat het om een misverstand en kunnen we het samen oplossen. Je kunt met je persoonlijk begeleider praten of met iemand anders die bij jou is betrokken.
 

Wat is het klachtenbeleid van Ambiq?

Samen met Aveleijn SDT, De Twentse Zorgcentra en Dagbehandeling BrumBrum hebben we een klachtenregeling gemaakt. Als je de klachtenregeling wilt lezen kun je het hier bekijken.
 

Wie kan mij helpen als ik een klacht wil indienen?

Heb je een vraag of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Dan kun je terecht bij onze vertrouwenspersoon Francis Jansink via 06 – 1410 5766 of vul het formulier in.

Flyer vertrouwenspersoon Ambiq
Flyer vertrouwenspersoon
 

Klacht indienen voor kinderen of jongeren tot 18 jaar

Als je nog geen 18 jaar bent, dan kun je intern bij Francis Jansink een klacht indienen of extern bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). In Drenthe kun je terecht bij Zorgbelang Drenthe, zij is net als het AKJ onafhankelijk en beiden hebben dus niks te maken met Ambiq. Voor meer informatie kijk je op www.akj.nl / www.zorgbelang-drenthe.nl of bel je onze vertrouwenspersoon Francis Jansink via 06 – 1410 5766.
 
Bekijk flyer AKJ/Zorgbelang
Flyer AKJ/Zorgbelang

ga naar vragen over: behandelproces | privacybeleid | meldcode
terug naar vragen aan Ambiq