klachtenbeleid

Enkele veel gestelde vragen over het klachtenbeleid bij Ambiq.
Ambiq geeft antwoord.
 

Wat doe ik met een klacht?

Bent u niet tevreden over de manier waarop we met uw kind of met u omgaan? Dan kunt u dit altijd aankaarten, bij de persoonlijk begeleider van uw kind of gezin. Vaak gaat het om een misverstand dat we de wereld uit kunnen helpen door erover te praten. Is dat niet het geval? Dan kunt u een klacht indienen.
 

Wat is het klachtenbeleid van Ambiq?

Samen met Aveleijn SDT, De Twentse Zorgcentra en Dagbehandeling BrumBrum hebben we een klachtenregeling opgesteld. U kunt de klachtenregeling hier lezen | Folder Regionale Klachtencommissie | Formulier Regionale Klachtencommissie
 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heeft u een vraag over, of wilt u hulp bij het indienen van een klacht? Dan kunt u terecht bij onze vertrouwenspersoon Francis Jansink via 06 – 1410 5766 of vul het formulier in.
 

Hoe kunnen kinderen en jongeren tot 18 jaar een klacht indienen?

Uw kind tot 18 jaar kan een klacht indienen bij Francis Jansink via 06 – 1410 5766 of vul het formulier in.
Voor een onafhankelijke behandeling van de klacht kan uw kind terecht bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). In Drenthe kan uw kind terecht bij Zorgbelang Drenthe, zij is net als het AKJ onafhankelijk en beiden hebben dus niks te maken met Ambiq. Voor meer informatie kijkt u op www.akj.nl / www.zorgbelang-drenthe.nl of belt u onze vertrouwenspersoon Francis Jansink via 06 – 1410 5766.

Flyer AKJ/Zorgbelang-Drenthe 


ga naar vragen over: behandelproces | privacybeleid | meldcode
terug naar vragen aan Ambiq