Zodra u een cliënt bij ons
aanmeldt nemen we zo snel mogelijk contact op met de cliënt om een bezoek te plannen voor de intake. Tijdens dat eerste gesprek proberen we in samenspraak met alle betrokkenen – de cliënt, zijn of haar ouders/verzorgers en u als verwijzer – de hulpvraag helder te formuleren. Op basis daarvan stellen we het
zorgpad samen, dat bestaat uit de
behandelvormen en begeleiding waar de cliënt (en eventueel het gezin) behoefte aan heeft.
Overbruggingszorg
Er is niet altijd direct capaciteit bij al onze behandelvormen. Na de intake informeren we zowel onze cliënt als u over onze plaatsingsmogelijkheden en per welke datum we met de ondersteuning kunnen starten. Om de cliënt direct te helpen is er altijd overbruggingszorg beschikbaar, zoals door alvast met een
therapie of met
ambulante ondersteuning te starten.
Hieronder vindt u een actueel overzicht van onze wachttijden. Neem contact op met een van onze intakefunctionarissen via 088 – 777 6000.
Bekijk onze actuele plaatsingsmogelijkheden en wachttijden