Wat ga je doen?
Je bent als ambulant hulpverlener onderdeel van een team ambulant hulpverleners, therapeuten en een gedragswetenschapper die samen uitvoering geven aan het behandelplan van de cliënt. Je rapporteert accuraat en signaleert mogelijke knelpunten en eventuele aanpassingen voor het behandelplan. Als ambulant hulpverlener werk je per week wisselende uren, afhankelijk van de zorgvragen van de cliënt en het systeem.
Functie eisen
Wat vragen wij?
Jij bent betrokken, vakkundig en toekomstgericht. Je kunt zelfstandig werken, bent flexibel en beschikt over zelf reflecterend vermogen. Een energieke teamspeler, gericht op resultaat. Daarnaast beschik je over:
- Afgeronde HBO-opleiding en SKJ geregistreerd of je hebt de mogelijkheid om je SKJ te kunnen registreren.
- Specifieke kennis van de doelgroep
- Een pré is een afgeronde post HBO opleiding IAG of je bent bereid deze te volgen.
- In het bezit van een rijbewijs en auto
Dit bieden wij
- Een uitdagende werkomgeving in een betrokken en professionele werksfeer.
- Uren in overleg, minimaal 24 maximaal 32 uur.
- Een jaarcontract. Het uitgangspunt is dat we na één jaar samenwerking overgaan tot een vaste aanstelling. We zoeken naar collega’s die zich voor langere tijd aan ons willen verbinden.
- Salaris conform de cao Gehandicaptenzorg FWG 45/50 (evt aanvullen bij SKJ)
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals eindejaarsuitkering en een uitruilsysteem, zodat je financieel voordeling een fiets, computer, telefoon of sportbenodigdheden kunt aankopen.
- Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
- Laptop en werktelefoon
- Aandacht voor jou en je ontwikkeling: wij willen dat jij het beste uit jezelf kunt halen en ondersteunen in je verdere ontwikkeling voor wat betreft kennis en kunde.
- Een warm welkom: we willen dat jij je zo goed en zo snel mogelijk thuis voelt bij ons.
Inschaling
FWG 45/50
Bijzonderheden
Belangrijk om te weten
- Onderdeel van de aanstellingsprocedure en voorwaarde voor indiensttreding, is het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Daarnaast is het inwinnen van referenties een onderdeel van deze sollicitatieprocedure.
- Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid de voorkeur.
Over Ambiq
Ambiq is specialist op het gebied van licht verstandelijke beperkingen (LVB) en bijkomende gedragsproblematiek voor kinderen en (jong)volwassenen. We bieden een compleet pakket aan zorgvormen aan, waardoor een cliënt antwoord op bijna alle hulpvragen kan worden aangeboden in hun nabije omgeving. Ambiq heeft vier expertthema’s: agressie, hechting, seksualiteit en trauma.
Als je bij Ambiq komt werken, dan werk je volgens de principes:
- Vraaggericht
- Systeemgericht
- Oplossingsgericht
- Competentiegericht
Ambiq biedt medewerkers een doorlopend scholingsprogramma op het gebied van LVB-kennis, oplossingsgericht en systeemgericht werken en via ons online opleidingsplatform WIJZER - online leren. Het online leerplatform bevat cursussen, trainingen, podcasts en webinars op allerlei interessante vakgebieden. Denk aan LVB, de Wet zorg en dwang, maar ook gesprekken schrijfvaardigheden en kritisch denken. Er zijn ook diverse mogelijkheden om jezelf verder te scholen.
Kijk op onze website, Facebook of LinkedIn, onder “Werken bij Ambiq” om een indruk te krijgen van het werken bij onze organisatie: www.ambiq.nl.
Ambiq heeft in 2021 het World class Work place keurmerk mogen ontvangen! Dit laat zien dat wij bovengemiddeld scoren op goed werkgeverschap en we proberen dit te behouden door in gesprek te gaan met medewerkers.
Sollicitatieprocedure
Ben jij net zo enthousiast als wij? Reageer dan zo snel mogelijk.
Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met:
Karin Braun k.braun@ambiq.nl tel.nr. 06-24895941 Esther Roenhorst e.roenhorst@ambiq.nl tel.nr. 06-41053584
Nicolle Schenk n.schenk@ambiq.nl tel.nr. 06-13156453