Swipe
Cliënten / Ouders

Hoe werken wij?

Je kent ons nog niet zo goed, dus we snappen dat je een aantal vragen hebt. Logisch! Om je hier een beeld van te geven, hebben we een stappenplan gemaakt. Kijk je met ons mee?

Stappen aanmelding Zo werkt jouw aanmelding:
Vraag en antwoord Kunnen we alvast een aantal vragen rondom je aanmelding beantwoorden?
FAQ icon

Ik heb nog maar niks gehoord over mijn aanmelding. Hoe zit dat? 

Dat is vervelend! Achter de schermen zijn we er wel mee bezig. We werken met mensen en dat kan soms wat langer duren voordat we antwoorden hebben. Mocht je tussendoor nog een vraag hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Ambiq logo
FAQ icon

Is er altijd een plek vrij?

Het kan zijn dat je even op een wachtlijst wordt geplaatst. Onze medewerkers weten én zien dat jij daarop staat. Zo kan het zijn dat je binnen één week bericht krijgt, maar kan dit ook wat langer duren. Dit, doordat anderen nog bezig zijn met hun behandeling of bezig zijn met het afronden ervan.

Ambiq logo
FAQ icon

Er wordt geen contact met mij gezocht. Wat nu?

Als je het gevoel hebt dat je vergeten wordt, neem dan gerust contact met ons op door te bellen naar: 088 - 777 6000. We proberen je altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van je aanmelding.

Ambiq logo
Wij maken gebruik van cookies

Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt.
Zo kunnen we steeds verbeteren. Wil je meer weten? Lees meer